zaterdag 2 juli 2016

Blunder!

Zit ik van de week nog trots te vertellen dat ik een goede slag had geslagen met mijn luchtje. Kom ik er net achter dat ik bij de aankoop echt mijn ogen in mijn zakken heb gehad!

Ik was alvast mijn etui aan het inpakken voor de vakantie en ik keek of er op het flesje ook het aantal milliliters stond voor het geval er bij controle naar gevraagd wordt. Zie ik daar 50ml staan!

Waarop ik vervolgens onderste boven de papiercontainer in ben gedoken voor de verpakking. En ja hoor: 50ml. Die op het internet was dus 6 euro duurder, maar naar nu blijkt dus wel 2 keer zoveel. Dat deed wel even zeer. Kun je dus wel weer zien hoe vaak ik luchtjes koop. Ik kan niet eens herkennen wat de inhoud is!

Zucht! Er is wel 1 voordeel. Dit flesje past echt precies in het reis-etui voor het vliegtuig dus het flesje van 100ml was waarschijnlijk veel te groot geweest.
Daar moet ik mij dan maar weer mee troosten.....

Hebben jullie ook wel een zo ontzettend suf geblunderd?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...